XXV FÜÜSIKAÕPETAJATE PÄEV
TARTU ÜLIKOOLIS
Kolmapäeval, 19. märtsil 2003. a.
TÄHE 4. aud. 160
TÜ rektor J. Aaviksoo
H. Voolaid H. Käämbre |
Mõtteid füüsikaharidusest
25 aastat füüsikaõpetajate päevi Seisa, valgus! |
10.30 – 11.00
11.05 – 11.20 11.25 – 12.00 |
Kohvipaus |
||
J. Kikas |
Ferrovedelikust, metallklaasist ja Kolmainsusest | 12.15 – 12.30 |
G. Karu,
K. Tarkpea, H. Voolaid E. Pärgmäe |
Uute õppevahendite esitlus | 12.35 – 13.05 |
Lõunavaheaeg | 13.05 – 14.00 | |
Stendiettekanded | 13.50 – 14.00 | |
Milliseid muutusi füüsikaõppes nõuab nüüdisaeg? | ||
Üldised küsimused stendiettekannete autoritele | 14.00 – 14.10 | |
S. Virves | Õppimisest ja õpetamisest gümnaasiumis ja ülikoolis | 14.15 – 14.25 |
K. Tarkpea |
Koolifüüsika eesmärgistusest TÜ õppekavareformi kontekstis | 14.30 – 14.45 |
E.-S. Sarv | Inimese ja koolifüüsika muutuv suhe | 14.50 – 15.15 |
Töötoad | 15.20 – 16.20 | |
Rühmade ettekanded
Vaba mikrofon |
16.25 – 17.00 | |
Lõpetamine | 17.00 |
Töötubade teemad
- Milline võiks olla koolifüüsika ülesehitus? Kalev Tarkpea, Kari Hinnov
- Milline võiks olla pädevusi kujundav õppeprotsess füüsikas? Ene Sarv, Kadri Trahv
- Kuidas võiks füüsika ja keemia lõimuda lähtudes valdkonnapädevuste aspektist? Lembi Tamm, Ott Krikmann
- Kuidas võiks füüsika ja geograafia lõimuda lähtudes valdkonnapädevuste aspektist? Ülle Liiber, Henn Voolaid
- Mida peab andma loodusõpetus füüsikaõppele? Enn Pärtel
- Kuidas esitada põhikooli õpitulemusi? Timpmann