XXV FÜÜSIKAÕPETAJATE PÄEV
TARTU ÜLIKOOLIS
Kolmapäeval, 19. märtsil 2003. a.
TÄHE 4. aud. 160
| TÜ rektor J. Aaviksoo
H. Voolaid H. Käämbre |
Mõtteid füüsikaharidusest
25 aastat füüsikaõpetajate päevi Seisa, valgus! |
10.30 – 11.00
11.05 – 11.20 11.25 – 12.00 |
Kohvipaus |
||
J. Kikas |
Ferrovedelikust, metallklaasist ja Kolmainsusest | 12.15 – 12.30 |
| G. Karu,
K. Tarkpea, H. Voolaid E. Pärgmäe |
Uute õppevahendite esitlus | 12.35 – 13.05 |
| Lõunavaheaeg | 13.05 – 14.00 | |
| Stendiettekanded | 13.50 – 14.00 | |
| Milliseid muutusi füüsikaõppes nõuab nüüdisaeg? | ||
| Üldised küsimused stendiettekannete autoritele | 14.00 – 14.10 | |
| S. Virves | Õppimisest ja õpetamisest gümnaasiumis ja ülikoolis | 14.15 – 14.25 |
K. Tarkpea |
Koolifüüsika eesmärgistusest TÜ õppekavareformi kontekstis | 14.30 – 14.45 |
| E.-S. Sarv | Inimese ja koolifüüsika muutuv suhe | 14.50 – 15.15 |
| Töötoad | 15.20 – 16.20 | |
| Rühmade ettekanded
Vaba mikrofon |
16.25 – 17.00 | |
| Lõpetamine | 17.00 | |
Töötubade teemad
- Milline võiks olla koolifüüsika ülesehitus? Kalev Tarkpea, Kari Hinnov
- Milline võiks olla pädevusi kujundav õppeprotsess füüsikas? Ene Sarv, Kadri Trahv
- Kuidas võiks füüsika ja keemia lõimuda lähtudes valdkonnapädevuste aspektist? Lembi Tamm, Ott Krikmann
- Kuidas võiks füüsika ja geograafia lõimuda lähtudes valdkonnapädevuste aspektist? Ülle Liiber, Henn Voolaid
- Mida peab andma loodusõpetus füüsikaõppele? Enn Pärtel
- Kuidas esitada põhikooli õpitulemusi? Timpmann