Ilmselgelt on e-õpikute teemal joonistatud sektordiagrammide hulk viimasel ajal eksponentsiaalselt kasvanud. Riik on asjal tugevamalt sarvist võtnud, loob eKoolikotti, kirjastused arendavad oma veebiplatvorme, lisaks sellele kirev seltskond omaalgatuslikku tegevust. Rääkimata laias maailmas toimuvatest arengutest.
Konverentsi materjale sirvides saab kõigest sellest aimu.
Tallinna Ülikool on selle protsessis HTM, HITSA jt asutuste koostööpartner ja nõustaja Eestis. LEARNMIX oli TLÜ Haridustehnoloogia keskuse ja Digitehnoloogiate instituudi digiõpikute rakendusuuring, mis tegeles e-õpikute mõtestamise ja ümbermõtestamisega.
Terje Väljataga slaididelt saab aimu projekti tulemusena tekkinud ideestikust.
Mart Laanpere slaididel on visandatud pakutavad tehnilised lahendused. Allpool taasesitame projekti loodud visioon digiõppevara pilvest.
Füüsika e-õpik oli kohal ja lahkus mõtlikus meeleolus.
Ühelt poolt me nõustume kõigi heade soovide ja kavatsustega mis sellel ja sarnastel konverentsidel välja on toodud, need on aluseks ka meie endi tegevusele. Aga me oleme ka näinud, missugune probleemide padrik tuleb vastu, kui neid soove ja kavatsusi realiseerima hakata ja kuidas sealt läbimurdmine seab hoopis teistsugused ääretingimused, kui lihtsalt head soovid.
Konverentsi slaididel füüsika e-õpikut ei mainita. Kas me uitame vales metsas?
Leave a Reply